نجات جان مادر باردار پرخطر مهابادی

تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان مهاباد جان مادر باردار پرخطر را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طی تماس تلفنی خانواده مادر باردار ساکن روستای خورخوره واقع در ۳۱ کیلومتری مهاباد با مامای مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی در مادر باردار ۲۹ ساله بلافاصله تیم سلامت نجات مادران باردار در شبکه بهداشت و درمان مهاباد با همراهی آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

بهاء الدین حسینی گفت: همسر مادر باردار به علت شروع درد‌های زایمانی مادر باردار وی را تا سه راه دارلک با خودرو شخصی رسانده و در سه راهی دارلک تحویل تیم نجات شبکه بهداشت و درمان مهاباد داد علیرغم برف و کولاک با همکاری اداره راهداری تیم نجات مادر باردار به موقع مادر باردار تا مسیر بیمارستان همراهی کرده و تحویل بخش زایمان بیمارستان دادند.

وی گفت: این مادر باردار ۲۹ ساله با سابقه دو بار سقط جنین فرزند دوم خود را حامله بود و در هفته ۳۸ حاملگی خود بسر می‌برد.

حسینی می‌گوید: از تمامی عزیزان حوزه سلامت که در این شرایط بحرانی برف و سرما در حال خدمت رسانی و تیمار بیماران ‌ می‌باشند و در راه نجات بیماران در هر شرایطی خصوصا در شرایط برف و کولاک تلاش می‌کنند قدردانی می‌نمایم.

به گفته حسینی: از خانواده‌های مادران باردار تقاضا داریم که چند روز قبل از بارش برف با هماهنگی مرکز بهداشت در مکان‌هایی که توسط ستاد بحران شهرستان مهاباد برای مادران باردار آماده شده حضور یابند تا گرفتار برف و سرما نشده و سلامت این عزیزان به خطر نیافتد.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.